teenagers

Alla inlägg under maj 2011

Av Matilda - 15 maj 2011 09:40

Tänkte börja med en ny novell/ ff men orkar inte..

 tänkte göra ett roligt blogginlägg, men gick inte så bra.

Av Matilda - 8 maj 2011 10:07

I fredags hade jag turen att få se I Am So Me live!

Kan fortfarande inte fatta att jag gjorde det, :o

Dom äger ju på spotify och sånt, men ärligt talat..live är dom superbra och bjuder på en superhärlig show!

  

Den skivan sitter jag och lyssnar på just nu, ( Bling Bling Ka-Ching  - I Am So Me)

Jag kan många av texterna nu ! :)

känner mig duktig..hehe xD<3


Av Matilda - 5 maj 2011 15:50

Sån där musik lyssnar jag på när jag känner för det, oh ja.. texten kanske inte är så fin,men men skitsamma :)<3




Idag på idrotten körde vi fotboll..UTE! xD<3


Aja, skitsamma ^^'



Scream for my icecream.. * nynna*


eh..

Ja fan..ska nog ta o städa mitt rum lite granna nu och sådär ! :o<3


Fast, kmr inte gå så bra..hehe *himla med ögonen*

Av Matilda - 4 maj 2011 19:48

   <--Eh,vaddå ?

glömmer alltid bort min blogg.. så ah (a)

 

 

Just nu är det ju många som undrar vilken låt som blir årets sommarplåga, och dom flesta tror det är

 

Fest i hela huset..( hoppas videon syns här under.)

 

 

Jag vet inte vilken jag tror, jag är ju inte sån som gillar pop så..för mig blir det nog det folk lyssnar på , klassiker och mer sån musik jag gillar i sommar!

 

Och det där är vad? O_O'


Ovido - Quiz & Flashcards