teenagers

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

I Am So Me

Av Matilda - 8 maj 2011 10:07

I fredags hade jag turen att få se I Am So Me live!

Kan fortfarande inte fatta att jag gjorde det, :o

Dom äger ju på spotify och sånt, men ärligt talat..live är dom superbra och bjuder på en superhärlig show!

  

Den skivan sitter jag och lyssnar på just nu, ( Bling Bling Ka-Ching  - I Am So Me)

Jag kan många av texterna nu ! :)

känner mig duktig..hehe xD<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 september 2011 19:36

Hej, Vick! Hej Malin! Hej Johanna! :D Nu undrar jag lite vad ni skulle vilja med den här ''berättelsen!'' :D Vill ni att jag delar med mig av en låt för varje del? ;) Och när det gäller hur ofta dom kmr ut är det beroende på hur mkt jag har att...

Av Matilda - 9 september 2011 20:20

Jag har tänkt på att börja skriva mer och mer, jag har försökt komma på massa ideer och nu har jag fått en som jag tycker är helt okej :)   Min ide är: Jag (Matilda) är 18 år och bor fortfarande hemma hos föräldrana. Dock är jag ofta ute med mi...

Av Matilda - 5 augusti 2011 08:44

Idag är jag glad. För igår kväll gick jag och pappa in på Sweden Rock Shops hemsida.. klickade oss fram till Black Veil Brides. och sedan sa han: Okej, du får ta 3 tröjor.. inte alla 5. Så jag bestämde mig fort för att ta dom 3 med Alla i Black V...

Av Matilda - 4 augusti 2011 12:07

Stog nyss i duschen. Så nu är jag pigg och känner mig uppfriskad. Det behövdes verkligen. Dusch+Hårinpackning+ BodyButter = Underbar känsla efteråt. Behövs verkligen nu när det är såhär varmt ute som det är.       ...

Av Matilda - 2 augusti 2011 01:43

Idag är det ingen vanlig idag, idag är det Johanna/Cottas födelsedag. Och hon blir 15 år! Mkt man får göra då !! xD<3 + min Namnsdag, Karin! ^^'     (igår fyllde morsan år..)   Cotta är en snäll tjej, som jag verkligen gillar som...

Ovido - Quiz & Flashcards