teenagers

Alla inlägg under juli 2011

Av Matilda - 20 juli 2011 10:32

Ännu en dag, jag vaknar upp igen.

 

japp, vaknade för typ en timme sedan. Gullvovven kom in och kollade om jag var vaken..

(självklart var jag det) så han ville att jag skulle klappa honom och så .. Åh jag är snäll, så självklart! :*


Ska bli så skönt att vara i Västerås till den 3-dje Augusti. ( om inte lite längre..)

För sen den 17-onde börjar skolan. *suck* Inte skolan.. usch! ( ja jag börjar 8-an -.-' ) kan man inte bara få sluta skolan nu?.. borde vara 6-an som är sista klassen man ska gå sen gymnasiet! Det skulle vara mycket najsigare! Då skulle man iaf börja andra ring..


Aja vi får se vad man hittar på idag, :) Ha det bäst alla läsare,


Ps: vad tycks om min blogg? :D Ds.

Av Matilda - 18 juli 2011 15:48

^Håkan Hellström!

 

 

jag tänkte skriva något här i bloggen, men dum som jag är minns jag aldrig vad.

 

men men.. får försöka lite.

 

Sitter här i Västerås (blir kvar till den 3-de Aug tror jag)

och lyssnar på musik,

 

 

Scream Shout We Are The Fallen Angels, eller som jag skriver/säger.

Scream Shout We Are The Black Veil Brides Fans!

 

Woooaaooh!

Jag älskar Black Veil Brides, åh, underbart folk!

   

 

Av Matilda - 3 juli 2011 12:26

Hej hallå bloggen! :D<3 Här sitter jag en helt vanlig söndag och har söndagsångest, som vanligt.

Lyssnar på My Chemical Romance och svettas ihjäl i mitt rum, är typ minst hundra grader här inne.. någon som vill byta? Gärna någon med ett svalt och skönt rum! :)<3

 

Om någon minut drar jag, pappa och hans tjej till Farmor och Farfar för att äta, det dom inte vet om är att  pappa o hans tjej har planerat en söndagsutflykt till Norberg med fika och sånt, aja bättre än o sitta hemma hela dagen.


Imorgon blir det sommarjobb! Kommer få minst femtusen:)<3 dom kommer gå åt i Stockholm sen, hehe, :> <3


Snacka om bra låttext, tack Filip Winther för superbra låttexter, du får gärna fortsätta med musiken, för den är fantastisk!


Så vad ska ni göra idag då? :D<3


Fuck And Hate!


Ovido - Quiz & Flashcards