teenagers

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Matilda - 5 augusti 2011 08:44

Idag är jag glad.

För igår kväll gick jag och pappa in på Sweden Rock Shops hemsida..

klickade oss fram till Black Veil Brides. och sedan sa han: Okej, du får ta 3 tröjor.. inte alla 5. Så jag bestämde mig fort för att ta dom 3 med Alla i Black Veil Brides på. Så nu sitter jag här och väntar, För nästa vecka nångång borde tröjorna komma! :D

 

Sen är även min Farsa påväg på kryssning nu.

Så han ska köpa massa saker åt mig där också.

Svarta Converse. (Mitt trejde äkta par.. )

Svampbobhörlurar.

(Hello Kitty om inte svampbob finns)

Och sen Aquolina Pink Sugar Pardymen.

Åh, den luktar så härligt .. godis och sånt ! :D

Fluff Fluff ! :D

 

 

 

Det är det där bandet jag ska få tröjor med.. Åh underbart underbart underbart! :DD<33


Ovido - Quiz & Flashcards